کارناوال حماقت

آدم ها دو دسته اند،یا احمق اند یا احمق تر ...

کارناوال حماقت

آدم ها دو دسته اند،یا احمق اند یا احمق تر ...

این جاده و هایش

 

این جاده و اسب هایش  

 

این جاده و خط هایش  

 

این جاده و من هایش

 

این جاده و بیهوده امید هایش

 

این جاده، این اسب، این خط، این من، این امید

 

دُور‌ ِ هم ، دوور از هم  می چرخند  

 

این جاده پایانی ندارد 

 

این جاده سرم ، سرش ، سرشان  گیج می خورد   

 

این جاده شب می شود  

 

این جاده و اسب هایش ، خط هایش ، من هایش ، امید هایش   

  

سرد می شوند

 

یخ می زنند  

  

این جاده و اسب هایش ، خط هایش ، من هایش ، امید هایش  به هیچ کجا رسیده  

 

دُور ِ هم ،  دوور از هم میمیرند   

 

این مرگ تماشا ندارد . 

نظرات 3 + ارسال نظر
بر بآد رفتـ ه پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://i-just-need-u.blogfa.com

اینـ مرگ تمآشاییستـ باور کن...

می خواهم باور کنم ولی سخت است باور کردنش

عاطفه .:برفک های ذهن ِ من:. شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

کفتر ِ کشته ، پروندن نداره!
تو خاک و خوناب ، کشوندن نداره...

fatemehsheikholeslami پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام تا زمانی‌ که پول وجود داشته باشد مشتریان محلی رفتار صحیح پیش گرفته و به آنچه به آنها گفته شده عمل میکنند و کشورهای دیگر چشم و گوششان را بسته و مسائل را نادیده میگیرند نه برف و باران و نه ظلمات شب نمی‌تواند نیروهای سپاه قدس را از انجام وظائف محلوله شان باز دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد